Stor shoppade igår!

Hejsan alla mina läsare! Igår var jag med mamma och pappa i Farsta.Jag skulle bara hitta ett par jenas till mig vi hittade ett par blåa jeans (jättesnygga).VI skulle bara köpa ett par jeans men blev en kjol en rosa kofta som har tre knappar och är jättesnygg.Sen köpte vi typ 3 par bhar med Hello Kitty på.DEt blev en röd en rosa med orange och en grön.Det fanns också trosor till dom.Man fick ta 3 betala för 2.Vi trode det skulle kosta något med hundra men det kostade ca. 1500kr.VI blev chockade.Sen gick vi till Farsta bibliotek för jag skulle lämna en bok.Jag lånade två andra böker.Efter det så åkte vi hem.Jag pakade ut alla kläder och det (mamma hjälpte mig ).Men nu måste jag sluta för jag ska plugga i några timmar hejdå! /Jessika

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är du nöjd med kläderna?

2009-01-12 @ 20:40:50
Postat av: J.

sv: härligt! :D

vilken fin blogg du har btw :)

2009-01-13 @ 19:33:05
URL: http://jenniferlarsson.devote.se
Postat av: Bea

Kul att du säger vem som vinner när det inte ens är slut i sverige än? :S

2009-01-13 @ 23:58:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

KÖPTE DU DET SOM KOSTADE 1500?

:O *// kompis i ks :D

2009-01-16 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0