Sjuk

Jag hatar att vara sjuk man kan inte göra något annat en att äta frukost gå ut med hunden osv.Men man kan gå in på datan och logga in på msn och se ifall någon är inne som också är sjuk.Fast nu chattar jag med min kompis Lina www.baraenlina.blogg.se . Hon har hjärnskakning :( fråga inte varför!Men imorgon ska hon till skolan men inte jag tyvär jag fortfarande sjuk.Jag kommer tydligen vara hemma hela veckan fast det är ju liksom en dag kvar från skolan.Men jag ska försöka att gå till skolan imorgon om det går.Jag måste bara prata med mamma och pappa.Men nu måste jag sluta skriver mera senare! Hejdå /Jessika                         

Kommentarer
Postat av: lina älskar jessika :)

jag älskar dig jessiika <3 :)

2009-01-22 @ 11:24:11
URL: http://baraenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0