Fick en ny mobil idag

Hejsan,idag var jag och mamma i stan mamma köpte ett par hanskar det var iskallt ute.Vi tänkte ta med oss min hund med det skulle bli för kallt för henne.Så vi tog inte med henne,men när vi hade gått en stund så ringde pappa och frågade vart vi var i T-centralen var vi.Men när det var för kallt ringde vi pappa och sa att vi inte skulle äta inne i stan så vi fick åka hem med pappa i hans bil.Han tog fram en svart låda jag bara jaha och sen gav han mig den jag bara vad ska jag göra med en svart....:O Och gissa vad jaa det var en mobil en SGH-U600 EVO!!!Jag blev så himmla glad.Jag har inget mera att skriva om nu så jag måste sluta nu men jag skriver mera sen.Ha en bra dag.Tjingeling / Jessika


Kommentarer
Postat av: mike

hoppas du är nöjd med mobilen?

2009-01-12 @ 20:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0