I skolan

tjaa, nu sitter jag i skolan och skriver vi börjar inte för ens 08.25.Innan vi börjar skolan får vi logga in på olika hemsidor och jag gick ju såklart in på min söta lilla blogg.Om två veckor ska vi dra upp till Falun (Dalarna) jag och min kompis vi har fått ett eget rum så vi två får sova själva, vi hade en kompis som heter Ebba hon ville inte ha oss i rummet så vi fick byta rum.Hon ville bara ha 6 pers i rummet.Vi blev så himla arga så vi gick till våran lärare och sa allt vad hon hade sagt som t.ex  Bitch till mig och henne.Men nu måste jag sluta ska skriva lite fakta om JB hoppas ni gillar de? Puss Puss / Jessika Ps. Kommentera snälla (a)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0